محمدمهدی فروردین : چیزی که امروز خلا آن حس می‌شود، حضور هواداران در ورزشگاه هاست و انشاءالله ما بتوانیم در همین هفته پیش رو رایزنی‌های لازم را با مسئولین ستاد کرونا و مسئولان وزارت بهداشت انجام دهیم و بتوانیم بر اساس دستورالعمل‌های حوزه وزارت بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی، زمینه حضور هواداران را در ورزشگاه ها فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 07 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدمهدی فروردین پس از بازی بعد از ظهر شنبه قشقایی مقابل استقلال ملاثانی که در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد، به ایسنا گفت: به عنوان کسی که عضو خانواده فوتبال هستم، از اینکه دو روز پشت سر هم شاهد موفقیت فوتبال فارس بودم خوشحالم و در مجموع معتقدم که فوتبال فارس اگر روز خوبی داشته باشد حال همه مردم خوب است و اگر هم روز خوب نداشته باشد همه از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نخواهند داشت.

وی افزود: چیزی که امروز خلا آن حس می‌شود، حضور هواداران در ورزشگاه هاست و انشاءالله ما بتوانیم در همین هفته پیش رو رایزنی‌های لازم را با مسئولین ستاد کرونا و مسئولان وزارت بهداشت انجام دهیم و بتوانیم بر اساس دستورالعمل‌های حوزه وزارت بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی، زمینه حضور هواداران را در ورزشگاه ها فراهم کنیم.

مهدی فروردین که سال ها در فوتبال شیراز مربی گری کرده، درباره حمایت بخش زیادی از فوتبال دوستان شیرازی از تیم استقلال تهران در شب قبل از مسابقه با تیم فجرسپاسی شیراز گفت: فوتبال دوستان شیرازی باید بدانند، اگر امروز تیم های پرطرفدار در شیراز حضور پیدا می‌کنند، دلیلش حضور فجر شهید سپاسی در لیگ برتر است.

او اضافه کرد: این تیم های شیرازی هستند که با موفقیتشان باعث می‌شوند تیم‌های تهرانی به شیراز بیایند و یک بازی با این تعداد تماشاگران هوادار را شاهد باشیم.

فروردین گفت: اعتقاد دارم استان‌های دیگر به این باور رسیده اند که حمایت از تیم های تهرانی دردی را از مشکلاتشان دوا نمی‌کند و امیدوارم فوتبال دوستان شیرازی هم از این پس بیشتر به فکر تیم های شهرشان باشند تا انشالله پس از بازگشایی استادیوم ها به روی تماشاگران، شاهد حضور یکپارچه مردم شیراز در حمایت از تیم های شیرازی در تمامی دیدارها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار